Ep32_Luna istoriei afro-americane 2018-02-16T00:00:00Z


>> Houston, avem un podcast. Bine ați venit la podcastul oficial al Centrului Spațial Johnson Johnson, Episodul 72, african Luna istoriei americane. Sunt Gary Jordan și voi fi co-gazdă astăzi, împreună cu Kai Harris, analist principal de buget pentru divizia de propulsie și inginerie energetică și președintele Grupului de resurse pentru angajați afro-americani. Kai, mulțumesc că ai venit! >> Hei, Gary! Mă bucur să fiu aici! >> Așadar, avem aceste grupuri aici la centru numite, Grupuri de resurse pentru angajați, iar Kai aici este președintele Grupului de resurse pentru angajați afro-americani, așa că ne-am unit pentru a face un episod special pentru Luna istoriei afro-americane, unde vom aduceți patru oaspeți specializați în diferite zone din centru pentru a face patru segmente unice. >> Așa este! Suntem foarte mândri de grupul nostru de resurse pentru angajați și avem oameni cu abilitățile potrivite. Astăzi, avem oaspeți implicați în sistemele de susținere a vieții, un controlor de zbor Orion, inginerie robotică și sănătatea și performanța umană. >> Minunat! Sunt încântat că îi putem aduce pe toți împreună pentru acest episod. Așa că este destul de mișto, pentru că vei vedea, într-un singur episod, câte lucruri se întâmplă în același timp. Așa că, fără nicio întârziere, să mergem la viteza luminii și să sărim înainte pentru a vorbi cu oaspeții noștri din tot centrul pentru Luna istoriei afro-americane. Bucurați-vă! Bine, Kai, mulțumesc că m-ai ajutat să deschid acest episod, dar înainte de a merge la primul nostru invitat, am vrut să stabilesc un context despre ERG-uri, aceste grupuri de resurse pentru angajatori. Deci, puteți începe prin a vorbi despre ce este un grup de resurse pentru angajați aici, la Centrul Spațial Johnson, și apoi despre al dvs., Grupul de resurse pentru angajați afro-americani. >> Așadar, misiunea AAERG este de a servi JSC ca catalizator pentru a consolida recrutarea, integrarea, păstrarea, implicarea și dezvoltarea afro-americanilor la JSC. Aceasta contribuie la includerea și inovarea maximă a forței de muncă JSC și la sporirea succesului misiunii și viziunii NASA. Facem o mulțime de evenimente de informare prin comunitate. Considerăm că este important să ne concentrăm pe comunitate, să le spunem că există oameni acolo la JSC care arată ca ei care lucrează aici, să le dăm speranță că pot lucra și aici. De asemenea, promovăm foarte mult STEM. Aducem vorbitori și ne concentrăm mult pe dezvoltarea angajaților noștri. Avem mai multe sesiuni de formare pe tot parcursul anului, avem vorbitori și totul este să contribuim la transformarea JSC într-un loc și mai bun de lucru. >> Minunat! Bine, bine, sunt încântat să încep asta. Deci, bine, Kai, cine va fi primul nostru oaspete astăzi? >> Prima este Antya [phonetic] Chambers. Ea este managerul subsistemului de control termic și umidității al ISS în filiala Sisteme de susținere a vieții. Ea a început aici ca o cooperativă și a lucrat la o mulțime de proiecte diferite în timpul ei aici. >> Bine, bine, producător Alex, hai să jucăm efectul sonor al găurii de vierme și să intrăm direct în discuția asta. [ Sound Effects ] Bine, deci… așa că ți-ai început călătoria aici ca cooperativă, nu? >> Am făcut-o! Am început — practic, am intrat în — așa că am mers la Universitatea din Texas din Austin, unde am urmat o diplomă în — în inginerie aerospațială și — dar înainte de asta, când eram la liceu, am a participat la Texas Aerospace Scholars Program. Cred că l-au actualizat, de atunci, numele. >> Da, cred că acum este NCOS [phonetic], colegiile comunitare naționale pe care le aduc — aduc studenți de colegii comunitare din toată țara, cred că, acum, da. >> Uau! Asta-i grozav! Nu, ei — îmi amintesc că a fost făcut reclamă în liceul meu, hei, suntem — NASA caută elevi de liceu pentru a veni la NASA și să aibă un mentor — mentori ingineri NASA și eu am fost — am sărit direct pe asta și am fost la NASA pentru aproximativ o săptămână. Până în acel moment, am avut o serie de sarcini și am petrecut o săptămână la NASA și am aflat despre programul de cooperare și cum a fost ca unul dintre motivele principale de angajare pentru — pentru studenți sau pentru angajații cu normă întreagă, si am fost vandut. Așadar, când am — la foarte, foarte, foarte [Gary laughing] primul târg de carieră de la Universitatea din Texas, eram boboc, iar standul NASA a fost standul la care am fost primul. Mi-a înmânat CV-ul și, în anul următor, chiar angajau studenți la nivelul doi [laughing]. Am luat un interviu și mi s-a oferit o cooperare la NASA. Deci am fost foarte entuziasmat! >> Bine! Și cooperativa este — este un program de rotație, nu? Deci mergi de mai multe ori? >> Da, ei — asta — se numea, când — pe vremea mea, programul de educație cooperativă. Cred că acum se numește Căi. >> Da. >> Programul de stagiari Pathways. >> Da. >> Dar este tot același lucru. Practic, ai merge la NASA pentru un semestru sau un trimestru, în funcție de școala la care mergi, și ai face rotații între NASA și școala ta până la absolvire. Și, în medie, prelungește data de absolvire cu aproximativ — cu aproximativ un an. >> Bine. >> Ceea ce apropo merită! [Laughter] Orice tip de experiență la locul de muncă pe care o poți obține, în special în inginerie, să-ți dai seama că asta vrei să faci, cu atât mai bine. >> Da, și eu am fost Pathways și… >> Minunat! >> Da! Așa că am — am intrat, dar am fost o specializare non-tehnică, așa că am făcut cele două veri, o rotație semestrială și am fost întârziată doar cu un semestru, dar, din nou, a meritat din plin, pentru că — pentru că este… >> Și uite unde ești! >> Iată-mă! Aici vorbesc cu oameni super tari ca tine! Deci, ești — deci ai fost o cooperativă care continuă ca — a fost inginerie? Ai un background de inginerie? >> Da, da. Eram inginer aerospațial și cred că a fost anul al doilea în care — am intrat, iar primul grup în care m-au băgat a fost zona de pirotehnică și… >> Mă joc cu focul! >> Acea echipă este uimitoare! Și a fost o introducere grozavă la ceea ce a fost NASA. Îmi amintesc că, când am ajuns prima oară acolo, am fost ca, oh, Dr. așa și așa, Dr. așa și așa, pentru că am crezut că toți cei de la NASA trebuie să aibă un doctorat și apoi le place să-l lase să călătorească poate o zi, pentru că [Gary laughing] au crezut că e amuzant, și apoi au spus, ei bine… >> Da, da, sunt doctor, da. >> Corect! Ei sunt ca, nu, nu, nu, nu toți cei de la NASA sunt medici și așa — și apoi am cam învățat cât de diversă este forța de muncă, nu numai din punct de vedere ingineresc, ci și din punct de vedere al nivelurilor de educație, și cum au venit împreună ca o echipă. >> Cu siguranta. Deci acolo ai făcut tranziția? Ai fost… ai trecut la propulsie? Sau ai intrat într-un fel în altceva când ai plecat cu normă întreagă? >> Oh, deci — atât de pirotehnice, deci ce am făcut, deci am făcut pirotehnică pentru primul meu turneu, iar apoi al doilea turneu a fost în operațiunile de traiectorie, și atunci era directorul de operațiuni ale misiunii, iar acum este, cred , directorul operațiunilor de zbor… >> O mulțime de schimbări. >> Da, se schimbă. Și apoi al treilea turneu cooperativ a fost petrecut în directorul de operațiuni aeronave, ceea ce cred că s-a schimbat și acum. Așa că mă uitam la mai multe zboruri atmosferice, iar apoi cel final a fost în ramura de testare a sistemelor din actuala mea divizie, care este divizia echipajului și sistemelor termice. Și așa – și noi, divizia, ne-am cam concentrat pe sistemele de susținere a vieții și pe suportul de viață pentru astronauți și pe sprijinul pentru echipaj. Și așa, după ce mi-am făcut ultimul turneu în echipaj și divizia de sisteme termice, mi s-a oferit o ofertă de muncă, odată ce m-am întors la școală, iar acum restul este istorie, mi-am petrecut aproape toată cariera în aceeași divizie, dar am schimbat ramurile acolo, deci. >> Înțeleg. >> M-am dus la instrumentele de activitate extravehiculară, am mers și am lucrat la instrumentele pentru telescopul spațial Hubble, apoi m-am mutat la repararea prizei RCC, carbon carbon armat, care este materialul din care — plăcile sunt făcute — sunt — ei bine, naveta este acum retrasă, dar marginea anterioară a aripii navetei și unelte de reparații pentru asta. Și apoi m-am mutat la costume spațiale și apoi, chiar acum, sunt în sisteme de susținere a vieții. Deci, sistemele de susținere a vieții de control al mediului. >> Vezi, acum doar te lauzi! Pentru că [Laughter] ești peste tot! Deci ai început cu pirotehnica, apoi ai obținut traiectorie, apoi faci avioane, apoi faci sisteme de susținere a vieții și apoi faci instrumente pentru… pentru Hubble. Aceasta este o nebunie! Este cel mai nebunesc CV pe care l-am văzut vreodată! Dar mergând — am vrut să trec la acea parte în care vorbeai despre instrumente pentru Hubble. >> Sigur! >> De fapt, ai proiectat — pentru că — pentru că, știi, Hubble nu a fost proiectat pentru a fi întreținut, dar acesta — dar apoi a trebuit să-ți dai seama, nu? Din cauza — astigmatismului, deci — ce unelte făceai? La ce lucrai? >> Deci, a fost interesant cu Hubble. Cum mi-a fost prezentat inițial proiectul, când mi-a fost prezentat, am spus că, Doamne, acestea sunt instrumente vechi, pentru că aceste instrumente erau de fapt un set de instrumente care au fost deja folosite pentru Hubble în mai multe misiuni de service și așa că unele dintre acele instrumente erau mai vechi decât mine. Și, de fapt, aveau desene scrise de mână [laughter], așa că nici măcar nu erau — nici măcar nu erau desene generate de computer și așa — așa că ideea este că ați obține aceste seturi de instrumente și pregătiți-le pentru următoarea misiune de service. Au existat, totuși, unele instrumente, cum ar fi dispozitivul de reținere a piciorului manipulatorului, care necesita mult mai multă inginerie suplimentară, mult mai mult suport și — și așa că a devenit un proiect mai mare decât se anticipa și este de fapt prezentat în Smithsonian chiar acum. daca vrea cineva sa mearga sa vada. >> Ce? [Antya laughing] >> După un — da, după ultima misiune de service cu STS 125, au retras majoritatea instrumentelor Hubble și unele dintre ele au fost depuse la Smithsonian, deci. >> Corect, pentru că trebuiau să fie special concepute pentru asta, nu? >> Exact. >> Pentru că era un lucru unic și asta — a trebuit să creați, ce a fost, a fost o reținere pentru picioare, o reținere specială pentru picioare? >> Da, deci care este sistemul de reținere pentru picior — îi permite membrului echipajului — astfel încât brațul robot al navetei spațiale să apuce reținerea pentru picior, astronautul s-ar bloca apoi pe loc, iar apoi operatorul brațului în interiorul Naveta spațială ar pune aproape astronautul la capătul piciorului de reținere, în locul în care trebuia să lucreze. Și am întâmpinat destul de multe probleme cu MFR-ul, încercând să-l pregătim pentru acest zbor, din toate. Este — este o — probabil a fost o experiență grozavă în a arăta cum îmbătrânește hardware-ul, în special hardware-ul spațial. Și apoi toate actualizările pe care va trebui să le faceți pentru a-l pregăti pentru zbor și, așadar, am avut — am eșuat testele termice, am eșuat testarea vibrației, am eșuat tot felul de teste și am eșuat a trebuit să facă investigații în arborele defectelor și, în sfârșit, am obținut produsul final, astfel încât să-l putem folosi pentru Hubble. >> Uau! Bine, și apoi – și apoi a funcționat, nu? >> A funcționat grozav! >> A făcut ceea ce trebuia, iar astronauții au putut să iasă și să repare Hubble și să obțină acelea — unele dintre acele imagini pe care le vedem acum în ultimii ani, oricât de mulți ani, incredibile! >> Da, a fost o — a fost o experiență foarte umilitoare, pentru că ei au menționat că, dacă MFR-ul nu era disponibil, ar fi pierdut ore din timpul echipajului și capacitatea de a face atât de mult din întreținere cât ar fi făcut-o. — ar fi putut face altfel. >> Uau! >> Fără presiune! >> Da [Antya laughing], nu? >> Dar a fost grozav pentru că am avut multe șanse să lucrăm cu o mulțime de centre diferite, Centrul Spațial Kennedy pentru lansare, apoi pregătirea și depozitarea lui pe naveta spațială și apoi, desigur, Centrul de Zbor Spațial Goddard, care a fost conducerea actualei misiuni Hubble. Așa a fost — a fost foarte grozav în activitatea de centru, echipe grozave care au fost implicate acolo. >> Uau, ce experiență! Atat de misto. Dar apoi tu — ai spus că cea mai mare parte a carierei tale a fost în, este vorba despre sisteme de susținere a vieții? Acesta este… pe asta te concentrezi? >> Deci sunt în sisteme de susținere a vieții chiar acum. Divizia în care mă aflu, divizia echipaj și sisteme termice, au filiale și deci prima filială, când eram cooperativă, am făcut ramura de testare a sistemelor, care — camerele de vid care sunt foarte populare , the — Cred că este una dintre cele mai mari din lume, este camera A unde am testat de fapt Apollo, iar apoi, când am fost angajat cu normă întreagă, am lucrat în ramura de instrumente și echipamente EVA, care este locul unde Hubble au căzut unelte și apoi am lucrat în spațiu — m-am rotit în ramura costumului spațial unde am — am lucrat mult cu spațiul, noul costum spațial sau cu interfața costumului spațial pentru Const — programul Constellation, care este acum Orion , proiectul Orion. Și apoi, de acolo, m-am rotit în sisteme de susținere a vieții, w aici sunt in prezent. >> Bine, și ai niște proiecte grozave pe care le-ai făcut acolo, nu? >> Da! >> Una dintre cele — una dintre cele mai importante este sistemul de reciclare a apei de pe — de pe Stația Spațială Internațională, nu? >> Da, au — așa că apa este foarte grea și foarte costisitoare de lansat. Îl lansăm, totuși, dar și unul dintre obiectivele Stației Spațiale este să încerce să dezvolte, știți, sisteme de susținere a vieții în buclă închisă, care sunt utile în special pentru misiunile pe termen lung care sunt în afara orbita terestră joasă. Și așa, unul dintre lucrurile pe care le facem este să încercăm să recuperăm apa din urină, care este — o mulțime de oameni sunt ca, Doamne, urină! [Gary laughing] Dar — dar de fapt este interesant. Apa pe care o recuperăm din urină este de fapt mai curată decât probabil orice apă pe care oricine de pe pământ o va bea vreodată și, prin urmare, nu am încercat-o, dar nu [laughter] primim nicio plângere despre care știu de la echipaj, cred. Dar — dar la momentul respectiv, la ce ne uitam, ne uitam 75 procent de recuperare a apei. Noi — ținta noastră a fost de aproximativ 90 procente de recuperare a apei, dar problema este că cu cât mai mult apa pe care o recuperați din urină, există săruri care au rămas și, astfel, acele săruri pot crea precipitații atunci când sunt amestecate cu soluția noastră de pretratare. Pretratăm urina. În primul rând, ajută la stabilizarea urinei și, de asemenea, astfel încât să o putem procesa, dar problema este că pretratamentul pe care îl folosim în acel moment era pe bază de sulfat și s-ar interacționa — ar forma un precipitat în urină care nu era ideală și ceea ce ar face este să ne înfunde sistemele și, așadar, ceea ce trebuia să facem atunci a fost să luăm un fel de aspect de sulfat din ea și să o facem o soluție pe bază de fosfat. Și așa — așa că am schimbat pretratarea, care era încă un acid relativ puternic, nu la fel de puternic ca sulfatul, așa că a trebuit să-l facem puțin mai puternic, astfel încât să ne putem crește recuperarea apei de tipul 32/72 procent de recuperare a apei la aproximativ 85 să se apropie de recuperarea efectivă a apei 90. >> Uau! >> Și așa e — suntem foarte, foarte mândri de asta, așa că gândește-te la urina pe care o privești, dacă îți place să te uiți la urină, 85 la sută din aceasta poate fi recuperată ca apă și reciclată, iar echipajul poate — o poate bea, poate face orice trebuie să facă asta e legat de apă la stație. >> Cea mai curată apă pe care nu ai încerca-o niciodată! [Laughter] >> Asta n-aș încerca niciodată! Dar e amuzant, unii dintre ingineri au, știi, sticle de apă pe birourile lor care spun, o, asta e urină! E doar…[Gary groaning]. Dar e apa! Dar este — este — dar este o echipă grozavă, este grozav să vezi cât de desensibilizată ajunge toată lumea să vorbească despre urină sau, într-adevăr, orice are legătură cu corpul uman, noi — noi — devine, ca, oh , bine, știi, cum facem asta? Cum tratăm celulele pielii? Cum tratăm condensul? Cum tratăm, știi, este ca… devine așa cum integrăm mai bine corpul uman și tot ceea ce are nevoie, cum putem face ca acesta să fie mai mult un sistem în buclă închisă în raport cu nava spațială pe care o locuiește și deci, este o provocare destul de mare și, în consecință, avem o mulțime de spin-off ca rezultat pe care încercăm să le luăm — pe care încercăm să le distribuim — populației generale, cred. >> Așa este. Ne lăudăm mereu că una dintre tehnologiile din sistemul de reciclare a apei a fost eliminată și folosită în țările lumii a treia pentru a ajuta la reciclarea unei părți a apei sau, cred, a trata o parte din apă, astfel încât să fie potabilă, este potabil. >> Da, este — este scopul. Al nostru este puțin mai toxic, dar ne uităm la forme non-toxice pentru a încerca să le implementăm și la scară de masă. Deci, da, suntem… >> Bine! >> Recuperarea apei este cu siguranță ceva care ne interesează, știți, bineînțeles pe această planetă și este de fapt un alt exemplu în încercarea de a încerca să susțin viața în buclă închisă pe stația spațială sau orice efort NASA, primim aceste tipuri de tehnologii spin-off care aduc de fapt restul lumii cu noi. >> Oh, fantastic! [Laughter] Atât de tare. Și acesta este — așa că ați cam menționat-o, și am vrut să abordez pe scurt, este scopul final este — este o buclă închisă, și asta înseamnă că este — totul se hrănește, apa, aerul, totul este într-un fel reciclat și cred că puteți spune că — scopul a fost perfecțiunea, este să o faceți într-un mod în care nu aveți nevoie să reaprovizionați cu nimic, să se hrănească doar de la sine. >> Da, risipa limitată este întotdeauna — întotdeauna scopul nostru. Acum, există unele misiuni care ar avea mai mult sens să avem sisteme în buclă deschisă, doar pentru că sunt mai scurte, dar pentru — dacă ne uităm la explorarea profundă, cu atât mai multă buclă închisă și mai puține deșeuri avem, cu cât trebuie să aducem mai puțin cu noi, cu atât mai bine. Și așa, acesta este întotdeauna — întotdeauna unul dintre obiective, obiectivele majore. >> Da. Pentru că aprovizionarea acelei nave care este departe, departe va fi destul de dificilă. >> Corect! Nu este ca și cum ai merge la magazinul local și ai spune, oh, ei bine, [laughter] hai să mai luăm puțină apă sau să mai luăm puțină mâncare. >> Da. >> Cum reușim să fim mai puțin dependenți de resursele externe? >> Exact. Așa că am vrut să închei cu proiectul la care lucrați acum, și acesta este răspunsul de urgență cu amoniac? Este corect? >> Da, este corect. În prezent sunt — deci avem, la stația spațială, un scenariu de urgență, folosim amoniac ca lichid de răcire pe stația spațială și — și scenariul de urgență, există posibilitatea ca o parte din acel amoniac să se scurgă în interiorul stației spațiale și amoniacul este foarte, foarte toxic pentru oameni. Și, știi, este de 3, 90 părți pe milion de concentrație de amoniac ar duce la o suflare la moarte și la concentratii mult mai mici se simte mirosul, ar incepe sa se degradeze. Este — ești — nu poți vedea prea bine. Amoniacul iubește apa și așa, și suntem — avem o mulțime de lucruri [laughing]. >> Suntem în mare parte apă. >> Corect. Și așa, și are, de asemenea, un efect advers asupra pielii noastre la unele dintre aceste concentrații. Și, prin urmare, echipa mea a ajutat la dezvoltarea răspunsului de urgență cu amoniac, cum ar trebui să răspundă echipajul la acest eveniment de urgență? Și comunitatea părților interesate de urgență, avem o comunitate mare care a stabilit că avem nevoie de o modalitate prin care să putem curăța amoniacul din aer, precum și să le oferim o sursă alternativă de aer sau o sursă de aer pentru a le proteja plămânii și ochii. , în acest caz, deoarece încearcă să evadeze din stația spațială. Și, așadar, scenariul este că ați avea o alarmă de amoniac în stație, echipajul ar purta o — este o mască rapidă, sau QDMA, care are o sursă de O2 pur, dar este doar pentru aproximativ 7 și jumătate. la 15 minute. Deci vor trebui să se schimbe în cele din urmă. >> Bine. >> Ceea ce fac ei este ei — își închid trapele în timp ce merg să-și izoleze vehiculul de evacuare. Ei închid trapa, iar acesta este vehiculul comercial al echipajului — vehiculele despre care vorbim, iar tu închizi trapele, scruberul cu amoniac, care va fi deja acolo, ar fi pornit, ar curăța asta. mediu inconjurator. Echipajul ar trebui să treacă la o — o sursă secundară, care va fi aerul respirat, pentru că suntem îngrijorați de problemele de inflamabilitate. Deci te uiți la poate 24 la 30 procente de O2 în loc de 100 procentul din care au fost sursa originală. Și astfel, practic, ar trebui să aștepte aproximativ 30 minute, este ținta. 24 minute sau mai puțin pentru a curăța complet acel mediu și o dată mediul este curat, se pot da jos de pe masca și se pot pregăti să se decupleze de la gară și să se întoarcă acasă. >> Bine! >> Și deci acesta este tot scenariul [laughing]. >> Deci treaba ta este să lucrezi la întregul scenariu, sau doar la masca rapidă, sau? >> Așa că, inițial, am dezvoltat — scenariul, am atras toate părțile interesate și este o comunitate destul de mare. Ne-am uitat la operațiuni, ne-am uitat la diferiții noștri furnizori, ne-am uitat la siguranță, medicii de zbor, toți s-au adunat și s-au adunat, am strâns acea poveste și de acolo, ni s-au acordat finanțare pentru a construi scruberul cu amoniac, de care sunt managerul de proiect chiar acum, și apoi un manager de tip tehnic pe partea NASA pentru furnizorul de aer respirabil de urgență CCV, CEBA, [phonetic] care este sursa secundară pe care echipajul o folosește în vehicul. >> Bine! Bine, deci supraveghezi multe. [Laughter] Wow! >> Și așa este — este multă integrare, dar vă spun că — echipele sunt impresionante, obiectivul tuturor este același, vor ca echipajul să fie în siguranță și să se întoarcă acasă și toată lumea este motivată pentru asta Sfârșit. Deci este — este — este grozav să vezi un plan reunit. >> Da, absolut! Wow! Ce scenariu uimitor! Hei, Antya, îți mulțumesc foarte mult pentru că ai venit și că ai împărtășit experiența ta. Atât de tare! Ce carieră uimitoare! Vă mulțumesc foarte mult că ați venit! >> Mulțumesc! Mulțumesc că m-ai primit, mi-a plăcut foarte mult. >> Desigur! [ Sound Effects ] Bine, a fost minunat! Vorbind cu Antya, ea m-a cam făcut să simt… că trebuie să-mi îmbunătățesc puțin CV-ul [laughing]. Bine, deci, Kai, cine urmează? >> Urmează Gavin Guy. Este ingineri robotici care lucrează în divizia de software, robotică și simulare. El a început să lucreze la JSC după ce și-a luat BS în inginerie electrică de la Universitatea din Houston, go Cougs, iar acum este cu normă întreagă la JSC de puțin peste trei ani și jumătate. >> Bine, hai să — să trecem direct prin gaura de vierme la acea discuție. Du-te producător, Alex! [ Sound Effects ] Bine, Gavin, mulțumesc că ai venit! Deci ai început… ai început ca co-op sau ca stagiar? >> Am început ca cooperativă în toamna lui 2011. Sună corect. >> Bine, tare! Deci, o altă cooperativă pe care o avem aici. Tocmai am vorbit cu Antya și ea — a fost și o cooperativă, eu aici — și eu, așa că, un program grozav! Cu siguranță te bagă pe ușă! [Laughter] Deci, faci toate rotațiile tale în inginerie? >> Nu am făcut-o. Prima mea rotație a fost în ramura de inginerie software a navelor spațiale, care se află în aceeași divizie în care sunt acum, dar o ramură diferită. Și apoi al doilea meu a fost în FOD, unde am lucrat cu spartanii. Și apoi ultimul meu este — a fost în ER5, care este ramura mea actuală, ramura de testare a sistemelor dinamice. >> Bine, deci puțin din aceeași divizie, dar apoi te-ai cam băgat puțin în controlul zborului, nu, cu FOD ca Spartan, și ei fac sistemele termice, nu? >> Au făcut-o. La acea vreme, sistemele termice externe și de alimentare pentru ISS. >> Bine, tare! >> S-ar putea să greșesc în privința asta. >> Dar acum sunteți în — și acesta este al nostru — acesta este codul nostru [inaudible], cred că este ER5, și asta înseamnă inginerie și apoi pentru robotică, ce este , divizia de robotică software și simulare? Asta este? >> Da. [Gary laughing] Divizia de robotică și simulare software, da. >> Bine, deci lucrezi cu ceva roboti — ceva robotici pentru stația spațială, în primul rând, nu? >> Eu — deci grupul meu este sisteme de testare robotizate și susțin fie [pause] dezvoltarea de instrumente, sisteme, cum ar fi dezvoltarea sarcinii utile, fie analiza de testare a stației. Deci, de exemplu, dacă ceva ca unul dintre instrumente, cum ar fi un robot, un micro [inaudible] a avut unele probleme sau cineva — unele necunoscute — lucruri care nu au fost pe deplin înțelese , am făcut câteva analize în acest sens folosind unitatea noastră de inginerie și sistemele noastre de testare pentru a înțelege și analiza situația și pentru a încerca să obținem feedback cu privire la ceea ce ar putea fi și la cele mai bune modalități de a merge mai departe. >> Bine. Misto. Deci una dintre — una dintre piesele de echipament, și aceasta este foarte vizuală, pentru că faci asta — toate acestea în multe lucrări din clădirea 9, nu? Și clădirea 9 este genul nostru de loc de joacă, cred că ai putea spune [Gavin laughing]? Ai machetele Navetei Spațiale Internaționale, ai machete ale lui Orion, dar apoi ai toată această latură de robotică unde ai toate acestea, știi, toate aceste elemente robotice pe care le-ai construit de-a lungul timpului, dar apoi și locuri pentru a testa unele lucruri, iar unul dintre ele este ARGOS, nu? >> Corect. >> Deci, ce este — ce este ARGOS? >> ARGOS este simulatorul nostru de microgravitație, care înseamnă Active Response Gravity Offload System. Este cel mai ușor vizualizat ca un sistem de macara rulantă pentru oameni, dar este — este complet robotizat, are un sistem de control destul de bun. Are o componentă verticală și una orizontală, iar componenta verticală este șină — are senzori anteriori în linie [phonetic] care ține evidența sarcinii utile atașate la el și poate simula fie gravitația marțiană sau lunară, fie diferite situații de microgravitație și l-am folosit pentru a testa lucruri precum Robonaut, care se află pe Stația Spațială Internațională. Au o unitate de inginerie și își testează unele dintre operațiunile ISS în ARGOS. Am făcut teste de evaluare a costumului, doar înțelegând cerințele costumului într-o configurație de testare dinamică de descărcare gravitațională. Și, de asemenea, am susținut lucruri precum roverele, cum ar fi roverul nostru Resource Prospect aici la JSC la care lucrăm, care ar trebui să fie un rover care face operațiuni de foraj cândva în viitor. >> Bine! Deci, îl pui pe acest — pe acest sistem, acest ARGOS și, știi, spui că există o sarcină utilă care merge în el și asta este — acesta este lucrul pe care îl testezi, indiferent dacă este o persoană într-un costum sau robot sau orice altceva, și apoi poate simula orice gravitație pe care doriți să o programați în el, deci microgravitația sau gravitația lunară, gravitația marțială, așa ceva, nu? >> Exact. >> Bine. Deci, care sunt unele dintre testele pe care le-ați cam instalat? Sunt sigur că este ca acest sistem de macara mare, dar atunci ai cam acest — acest etaj unde poți să faci un test sau — sau să exersezi ceva. Deci, care sunt unele dintre lucrurile pe care le-ai condus? >> Așa că în ultimul timp, au făcut lucruri legate de spectrometrul nostru magnetic alfa. >> Bine. >> Care este pe scurt AMS. Este — în prezent, trebuie să facă niște EVA-uri pentru a repara unele lucruri pe sistemul implementat și și-au testat — în esență pașii lor, nu? Așa că este mai bine să înțelegem acele tipuri de lucruri pe teren în care lucrurile sunt ușor de spus — hopa, nu am plănuit pentru asta. Deci, înțelegând că, dacă intrați în ceva într-un — într-un scenariu de descărcare gravitațională, acestea sunt lucrurile pe care vom încerca să le facem și cu costumele noastre, costumele specifice pe care le folosim pentru EVA, acestea sunt limitările noastre pentru această sarcină specifică, așteptați-vă la asta atunci când o faceți și ei pot să exerseze acest lucru aici pe teren și să o înțeleagă mai bine, înainte de a trimite instrumente sau — sau de a face procedurile pe care le vor face pe teren. ziua EVA. >> Așa este, bine, așa că ai cam configurat unde este spectrometrul magnetic alfa pe stație și ai cam da, aici va fi întinderea pământului atunci când faci de fapt plimbarea în spațiu și apoi fugi prin procedurile dvs. pentru a spune, bine, mă voi apuca de această balustradă și voi fixa acest element în această poziție. >> Corect. >> Și atunci, dacă asta nu funcționează, bine, poate ar trebui să schimbăm procedurile pentru a face un pic din asta? >> Corect. Așadar, îi oferă echipei care dezvoltă procedurile și instrumentele și sistemul de testare a efortului EVA [phonetic] care susține să înțeleagă cu adevărat ce se întâmplă și domeniul de aplicare al lucrării respective. >> Deci este destul de colaborativ atunci. Băieți, lucrați cu biroul extravehicular, nu? Lucrezi cu unii dintre acei tipi care dezvoltă procedurile și toți fac acest test împreună? >> Corect. Deci, cred că principalul om este EC? Nu prea… >> O altă ramură de inginerie? >> Da. >> Da. >> Așa că există și EVA implicată indirect, sunt sigur, și chiar și direct poate, dar este — este destul de mare — ei învață multe făcând astfel de lucruri. >> Tare! Există multe schimbări care merg cu ARGOS? Îl reprogramați sau — sau îi adăugați noi funcții? Este un fel de proiect în desfășurare sau este acesta — este acest banc de testare pe care îl folosiți și este destul de bun și funcționează bine singur? >> Trecem prin diferite faze, nu? Așadar, în prezent ne aflăm într-o fază operațională în care susținem în mare parte scenarii de testare, dar cu siguranță putem face îmbunătățiri în sistem. Are o capacitate grozavă în acest moment, dar avem idei pentru — pentru upgrade-uri și lucruri, așa că încercăm mereu să cercetăm și să ne dezvoltăm pe măsură ce mergem. Dar este un sistem de testare complet operațional, certificat uman, pe care îl avem în clădirea 9. >> Bine! Da, certificat uman, nu? Te-ai legat vreodată și ai plecat la fugă? >> Am de fapt! [Gary laughing] Da, da, destul de recent. >> Este — este diferit? Deci, ați simțit într-un fel acest micro-simulat — a fost microgravitație sau ați făcut alt tip de…? >> Am făcut microgravitație, da, și configurație orizontală. >> Bine. Cum a fost? >> A fost grozav! A fost — a fost o experiență grozavă, cu siguranță. Așa că, știi, eu — am simulat să traversez ISS folosind balustrade și cam știi cum este, și, știi, așa a fost — a fost minunat! A fost o experiență grozavă, pluteam liber, știi? Ca să fiu capabil să împing cu un singur deget și — și simt că plutesc, ceea ce este — ceea ce este frumos. >> Uau! Ai fost complet pregătit sau ai fost un fel? >> Nu am făcut — costumul complet. >> Bine. >> Așa că făceam, se numește mânecă scurtă, este cam ca și scenariul tău — tipul tău obișnuit de îmbrăcăminte activă. >> O, bine. Bine. Dar e cam grozav pentru că ai spus că poți doar să împingi — poți doar să arăți — să împingi și apoi întregul tău corp va pluti în altă direcție. >> Da, și apoi legile fizicii sunt cam simulate în sistem, așa că, știi, dacă nimic nu te oprește și ești descărcat în mediu, atunci pur și simplu plutești. >> [Inaudible] Ai — corpul tău s-a obișnuit destul de repede sau a fost foarte nou și greu de adaptat? >> Pentru mine, a fost destul de nou și greu de adaptat, așa că este — este — și cred că dacă nu ești obișnuit cu asta, nu-ți folosești corpul eficient și, deci, tu — de fapt, este un antrenament, nu? Deci, omule, nu știu cum să existe în acest mediu și folosesc, cred că ar trebui să folosesc mușchii, dar probabil — există — astronauții par să fie bine când sunt acolo, sau echipajul, [inaudible] și — echipajul — membrii echipajului care — care interacționează cu sistemul nostru, dar. >> În special cei zburați, sau chiar ca și candidații astronauți care nu au zburat, dar sunt chiar atât de buni, cred, nu știu. >> Da, cel puțin ei sunt mai buni decât mine, așa aș spune [laughter]. Da asa. >> Oh, sunt sigur că astronauții zburați probabil au cea mai ușoară reglare, cum ar fi, îi legați și sunt gata de plecare, se mișcă ca… ca un patinator pe gheață sau așa ceva. , Nu știu. >> Da, cu siguranță. >> Da. Foarte tare! >> A fost grozav să intru. Cred că înainte de a veni la NASA, la Universitatea din Houston, am fost ca, de la început, ca, o, omule, vreau să — chiar vreau să lucrez pentru NASA, ei sunt lucrez la lucruri interesante, inovatoare, și așa cred că, ca ani de zile — ca un an înainte de a primi o ofertă de cooperare, am primit un apel de la managerul de proiect ARGOS la acea vreme, care era Larry Dungan, și el cam Mi-a spus despre ce este vorba și mi-am spus că ar fi grozav să lucrez, iar acum, la mulți ani, lucrez la un sistem care este destul de grozav. >> Uau! Bine! Așa că prezentarea ta la NASA a fost cineva care te-a sunat și a spus, hei, acestea sunt câteva dintre lucrurile interesante la care te poți aștepta aici. >> Da. >> Foarte tare! Deci, ce alte lucruri puteți găsi în clădirea 9? Lucrezi exclusiv în clădirea 9 la diferite proiecte sau — lucrezi într-un fel…? >> Acestea sunt principalele lucruri pe care le-am făcut în ultimul timp în clădirea 9. Așa că unul dintre celelalte proiecte pe care le susțin este Dexterous Manipulator Testbed. >> Bine. >> DMT. >> Bine. >> Deci, asta — este un manipulator robotic. În acest moment, trecem printr-un efort de upgrade. Aveam înainte un sistem hidraulic cu două brațe și — a fost folosit în principal ca — ca banc de testare, oamenii l-au folosit pentru lucruri precum înțelegerea lucrurilor pe care Dexter, care se află pe Stația Spațială Internațională, este scopul nostru special. Manipulator abil. >> Da. >> Pentru a – pentru a înțelege modul în care sarcinile utile se interacționează cu acel sistem robot și pentru a înțelege ce forțe pot tolera în ceea ce privește forțele de inserție pentru a efectua schimbarea — operațiunile de schimbare a bateriilor de pe stație și diferite ORU-uri și așa, noi” trecem printr-un proces de upgrade, în care vom pune un braț electric. În trecut, am testat de obicei doar un braț la un moment dat, așa că am cam trecut de la un sistem cu două brațe la un sistem cu un singur braț și vom merge mai departe și, bineînțeles, vom păstra dinamica noastră — simulări dinamice în buclă, și astfel încât să putem înțelege cum — cum să trimitem sau să folosim sau să evaluăm cel mai bine încărcături utile noi, sau să înțelegem lucruri care trebuie să interacționeze cu — cu manipulatorii robotici cu adevărat. >> Bine. >> Da, deci, va fi frumos — o capacitate destul de grozavă. >> Da! Este grozav pentru că, știi, EVA-urile sau plimbările în spațiu pot fi uneori puțin periculoase, poți spune, adică, este — este — întotdeauna există șansa unui impact de micrometeoriți și trebuie să te asiguri că treci prin proceduri, iar astronauții sunt foarte buni la exersare pentru ca aceștia să înțeleagă, știi, ce se va întâmpla și — și cum să faci manevrele, dar dacă poți face totul robot, Dexter merge la capătul brațului robotizat al stației. și poate face schimburi reale. Ei pot înlocui – pot înlocui componente ale stației spațiale fără implicarea astronauților, pot începe să facă știință în timp ce acest robot fixează exteriorul. >> Corect. >> Ar fi tare. >> Cu siguranta. Și mai departe, cum ar fi descărcarea vehiculelor de marfă pe măsură ce apar și lucruri de genul acesta, și astfel încât — pe măsură ce — pe măsură ce ISS avansează, vor trebui să încerce să — să folosească această capacitate cât de mult pot , Așadar. >> Mă gândesc doar că vreau unul pentru casa mea, astfel încât să pot repara diferite părți ale casei și nu trebuie să — aș putea să stau și să mănânc și să mă uit la televizor și să-l pun pe acest Dexter să facă totul munca pentru mine! >> Da, ar fi grozav! >> [Inaudible] Bine, un lucru înainte — înainte să vă dau drumul este că unul dintre proiectele dvs. actuale este un – este un — se numește, Saca de aer locuibilă, asta este? >> Da. >> Da, despre ce este vorba? >> Așadar, Habit — Habitable Airlock este — este un — este un concept de cabină la care lucrăm aici la JSC, unde de obicei, deoarece astronauții trebuie să facă EVA, ei trebuie să treacă printr-un sas și ei” de obicei, încearcă să-și ajusteze mediul de presiune și trebuie să petreacă câteva ore ajungând — ajungând ca să se acumuleze acolo unde vor merge. Și astfel, în general, nu sunt multe lucruri funcționale pe care le pot face în sasă în timp ce fac asta, iar scopul pentru aceasta — această sasă de aer locuibilă este să fie astfel încât în ​​timp ce ei fac — În procesul de pregătire pentru un EVA, ei pot exista și pot fi locuibili și totuși fac sarcini științifice și încă funcționează în acest timp, așa că în esență îl pot folosi așa cum ar folosi orice altă parte a — a sistemului lor. Și deci este o — ne sprijină — misiunea noastră de poarta spațială adâncă pe care o explorăm, și așa, da, este — ar trebui să fie destul de grozav. >> Da! >> Lucrăm la asta chiar acum. >> Asta e grozav! Deci este — este proiectat pentru un mediu cu microgravitație, mai degrabă decât ca o plantă — un sas planetar între — între habitat și exteriorul unde ați face o plimbare în spațiu, acesta ar fi un fel de test pentru poarta spațiului adânc, e destul de misto! >> Da. >> Bine! O mulțime de proiecte interesante se desfășoară în clădirea 9. Ei bine, Gavin, mulțumesc că ai venit și ne-ai spus puțin despre ceea ce faci, este minunat! >> Da! Mulțumesc că m-ai primit! >> Desigur. >> Cu siguranta. [ Sound Effects ] Bine, a fost minunat! Am simțit că — călăream pe ARGOS în timp ce el făcea [laughing] — vorbesc despre asta — acea mașină. Deci, Kai, cine va fi următorul nostru oaspete? >> În continuare îl avem pe Mohammed Sibu [phonetic], el este controlor de zbor pentru programul de misiune de explorare, vehicul spațial Orion pentru EM1. Mohammed are, de asemenea, o licență în inginerie mecanică de la Georgia Tech University. >> Bine! Producător Alex, adu-ne prin gaura de vierme! [ Sound Effects ] Bine, tare, Mohammed, mulțumesc mult că ai venit! Deci, lucrezi pentru a deveni controlor de zbor pentru nava spațială Orion, nu? >> Da. >> Deci, cred că sunt — sunteți mulți, nu? Există un întreg grup de oameni care se antrenează pentru această misiune, EM-1? >> Da, deci avem unii dintre controlorii de zbor al navetei din trecut care revin la bord și acum au trecut la misiunea de explorare. Și în plus, avem un nou grup de controlori de zbor din generația milenială pe care am fost angajați cu toții în același timp. Unii câțiva — puțin — puțin mai în vârstă decât noi, dar cred că toți suntem în aceeași categorie de vârstă și acum toți certificăm anul acesta, sperăm că până la sfârșitul acestui an, devin controlori de zbor pentru misiunea EM-1. >> E minunat! Bine, deci avem… eu Știu, câțiva prieteni de-ai mei, de fapt, au terminat să facă controlori de zbor pentru Stația Spațială Internațională, dar acesta este — acesta este un lucru total diferit, nu? Aceasta este pentru nava spațială Orion. Deci, ce este — ce este — ce este această misiune EM-1? Pentru ce te antrenezi? >> Deci misiunea EM-1 este să zboare cu Orion, nu cred — câțiva oameni, dacă nu știți ce este Orion, Orion este următorul vehicul din Statele Unite care va zbura dincolo de orbita pământului. Dincolo — dincolo de orbita joasă a Pământului. Și cred că la prima misiune, EM-1 este echipaj fără pilot. Deci cred că acesta este un fel de testare a lui Orion și de a ne oferi un obiectiv de testare la nivel înalt pentru a vedea, bine, este suficient de sigur pentru a pune un echipaj la bord? Deci cred — deci EM-1 este prima misiune, este programată să zboare în 2019, urmată de EM-2, noi pot vorbi despre asta mai târziu, dar… >> Da, da, da. Deci te antrenezi pentru mai multe misiuni sau este — te antrenezi exclusiv pentru — pentru misiunea de explorare 1? >> Deci, cred, deci, chiar acum, cum se face tranziția, vorbind vag, dar scopul este să te antrenezi pentru EM-1 și să fii certificat pentru explorare. Și sperăm că veți primi bunici pentru viitoarea misiune de explorare, pentru că ați făcut un antrenament riguros și sperăm că nu vor zbura prea departe unul de celălalt. >> Așa este. Ei bine, este — este un fel de — deci te antrenezi să — se numește controlori de zbor, pentru că băieți monitorizați toate aceste componente diferite ale zborului, ale — de explorare, misiunea unu. Deci, ce — te antrenezi pentru ceva anume sau te antrenezi pentru a avea un aspect mai larg al — al controlului zborului, ce este — cum este antrenamentul tău? >> Așadar, cred, deci sunt o mulțime de lucruri dacă vorbiți cu adevărat despre asta, pentru că nu se concentrează doar pe un aspect tehnic, desigur, cum ar fi monitorizarea vehiculului, înțelegerea a ceea ce se întâmplă în ceea ce privește zborul spațial, dar și obținerea unora. a softului — soft skill pe care nu o exersezi zilnic ca fiind concis și vorbind cu un director principal, asigurându-te că primești anumite informații și nu oferi detalii excesive. Așadar, cred că, deci, o perspectivă mai generală din [inaudible] nu numai ca inginer, pe o bază tehnică, ci și ca interpret concis pentru a vorbi cu oamenii. Deci cred, deci… >> Da. >> Ambele fețe — ambele părți ale jocului de minge sau ale monedei. >> Da, și apoi este destul de translabil, așa că poți, cred că ar putea fi translabil în misiuni viitoare. Deci, dacă te antrenezi pentru misiunea de explorare 1, ai putea spune, bine, pot face operațiuni similare pentru — pentru o altă misiune de explorare pentru că obții aceste — aceste abilități. Deci te antrenezi pentru a deveni ofițer de dinamică de zbor, nu? >> Da, FIDO. >> Bine, ce este FIDO? >> Deci, FIDO, cred că, deci, FIDO este zborul — este poziția de zbor, era cu adevărat exclusiv pentru navetă când zburam în zilele navetei, dar scopul nostru principal este să monitorizăm vehiculul de la lansare. calea de întoarcere la intrare. Și prin monitorizare, monitorizăm, unde este poziția vehiculului? Viteza, asigurându-ne că suntem la viteza potrivită. Orientarea vehiculului, trebuie doar să vă asigurați că este potrivit din punct de vedere dinamic pentru zbor, oriunde suntem poziționați, de la — până la lansare, chiar și înainte de lansare, cred, așa că verificăm o mulțime de lucruri, cum ar fi să nu mergem în chestii tehnice, cum ar fi încărcăturile de pe vehicul, până la lansarea vehiculului, chiar și pe orbită și reintrarea finală când ne întoarcem. >> Bine, deci, vreau să spun, există o mulțime de lucruri diferite de monitorizat. Deci, FIDO monitorizează site-ul, sună ca mai multă locație, nu? Unde este? Și apoi te raportezi în cameră, aici este, nu? Bine, și apoi viteza, asigurați-vă că este viteza potrivită, pentru că toate acestea sunt planificate din timp, nu? Toate acestea, în acest moment, vor fi la această viteză și lucruri de genul acesta, nu? >> Da, într-o anumită măsură. Cred că, în plus sau în minus, desigur, ca și cum nimic nu merge niciodată așa cum a fost planificat. Puteți — ați văzut asta în lumea zborului și în lumea spațială, desigur. Protejăm, într-o anumită măsură, plus sau minus, ne prezicem că vom putea discerne viteza pentru a ajunge acolo, dar… >> Da, și doar — doar vorbind cu diferiți controlori de zbor, se pare că unul dintre cele mai grele aspecte ale devenirii controlor de zbor nu sunt atât de mult ca totul decurge conform planului, ci se pregătește pentru, dacă ceva ar merge prost, asta ai face, nu? Deci ești — te antrenezi în simulări în care ceva nu merge bine și trebuie să… >> Da. >> Da. >> Deci, cred, atât de multe din asta am făcut acum, așa că, cred, deci, nu suntem la fel de departe ca ISS, unde pot avea o mulțime de sim-uri integrate pentru mai mulți oameni , așa că, chiar acum, fiecare divizie sau fiecare disciplină are sim-uri interne, așa cum avem sim-uri de hârtie în acest moment, și se concentrează asupra sim-urilor de hârtie, nu este doar să învețe instrumentul tehnic pe care îl folosești în fiecare zi, ci să te asiguri că comunicarea , cum ar fi abilitățile soft despre care ați vorbit sunt adecvate, în cazul în care — vorbiți cu zborul dvs. sau cu — directorul de zbor, oricine îi raportați și sunteți concis, le oferiți ce informații trebuie să știi în acel moment. Desigur, poți vorbi atâta timp cât vrei, dar uneori multe informații nu sunt necesare. Așa că cred, deci fiind mai concis, învăț protocolul și cum să vorbim în zbor. Cred că este cu siguranță un protocol pentru a vorbi în zbor. Și, să fiu sincer, sunt sigur că știi despre asta vorbind cu prietenii tăi care sunt controlori de zbor acum. Cea mai grea parte în a fi controlori de zbor nu este să înveți chestiile tehnice, dar arată într-adevăr că ai disciplina și unele dintre abilitățile blânde de a vorbi — de a vorbi în bucle. Acolo este locul în care mulți oameni pur și simplu iau vânt. >> Da. Da! Pentru că dacă, știi, trebuie să te asiguri că comunici! Acesta este scopul controlului misiunii este să ne asigurăm că toată lumea vorbește între ei și că toată lumea este conștientă de situație și lucruri de genul acesta. Asigurându-mă că ai o relație grozavă, cred că cu colegii tăi controlori de zbor, nu? >> Total de acord. Cred că relația este esențială și pe asta încercăm să construim în zborurile prealabile, iar eu, oameni din ziua navetei, am vorbit cu controlorii de zbor mai vechi și mai titulari de acolo. Cred că ăsta a fost un lucru pe care s-au concentrat, cred, așa că, înainte de zbor, nu este doar să vă cunoașteți instrumentele, să vă cunoașteți regulile de zbor și modul în care operați vehiculul, ci să cunoașteți oamenii cu care lucrați și să știți cum. — să nu le cunoști ca pe dosul mâinii tale, ca pe un [inaudible], ci doar să cunoști abilitățile soft de acolo, să înveți abilitățile soft, să înveți ceea ce trebuie să îmbunătățești. Așa că, pentru că vă spun că, când vine vorba de zbor, voi sunteți mai mult o familie. Sunteți mai mult o familie și știți cum funcționează fiecare persoană acolo. Deci, sunt complet de acord cu tine în privința asta. Deci, acesta este unul dintre principalele lucruri pe care încercăm să ne concentrăm. >> Așadar, în timpul antrenamentului, ești cu un expert în navetă, un transfer FIDO? Este un fel de navetă FIDO care vă antrenează și vă spune toate acestea, cum ar fi, literalmente, așa cum — acestea sunt abilitățile de care aveți nevoie, acestea sunt abilitățile de care aveți nevoie. Ai ca un mentor în tot acest proces? >> Da. Cred că acesta este un lucru care îmi place la divizia mea și locul în care lucrez în grupul FIDO și cred că este o divizie dinamică acolo. Suntem suficient de fortuiți să avem o mulțime, o cantitate mare, de FIDO care au servit în zilele de transfer și chiar și unii oameni care servesc — care au lucrat în unele dintre primele misiuni de transfer. >> Bine! >> Misiuni de navetă. Așadar, cred că suntem suficient de fortuiți să dobândim toate acele cunoștințe acolo și, desigur, fiecărui nou FIDO i se oferă un FIDO mai titular ca mentor acolo. Așa că ei lucrează cu ei și avem întâlniri săptămânale, săptămânale sau lunare, în funcție de fiecare individ, pentru a învăța, pentru a absorbi lecțiile învățate pe care le-au avut în ziua lor anterioară, apoi încercăm să le trecem la ceea ce suntem noi — suntem aşteptând să se înfrunte acolo. Deci da. >> Da. >> Așa că a fost o oportunitate grozavă. >> Deci, ce s-au schimbat lucrurile, doar între un FIDO care se antrena în timpul zilelor navetei și acum pentru această nouă explorare viitoare, a — a misiunii de explorare 1. Sunt sigur că tehnologia a progresat, sunt sigur că poate au existat lecții învățate pe parcurs care s-au schimbat, care sunt unele dintre aceste schimbări? >> Deci, bineînțeles, cred că oricine poate spune asta, chiar și doar privind, tehnologia este complet diferită. >> Da. >> Avem atât de multe acum încât nu au avut ziua aceea. Fluxul de antrenament este puțin mai condensat, doar din cauza cronologiei, desigur. Încercăm să nu fim pentru că cu naveta aveau sim-uri spate în spate, aveau atât de mult timp și o mulțime de oameni cărora le place trenul aproape, așa că chiar ai fost testat. Comparativ cu explorările acum, știi, încercăm să facem tot ce putem. După cum v-am spus mai devreme, o mare parte din antrenament nu este la fel de avansată precum era ISS sau naveta pe vremuri, încercăm să o construim, să o construim din mers, dar păstrăm totuși acel detaliu, simțul detaliilor, pentru a face — asigurându-ne că toată lumea este pregătită corespunzător și nu punem acolo pe cineva care este antrenat inadecvat în zbor, pentru că, desigur, este cel mai bun dintre cei mai buni. Dacă nu poți vorbi în bucle, sau dacă nu cunoști materialul tehnic, nu vei zbura. >> Da. >> Așadar, în ceea ce privește schimbările, cred că, un fel de tehnologie este una, cred că deci materialul de instruire este altul, desigur, și sporind materialul de instruire, trebuie să vă asigurați că toată lumea are încredere, chiar și FIDO mai vechi trebuie să asigurați-vă că – veniți împreună cu tehnologia acolo, iar timpul, timpul este mai scurt decât înainte acolo, așa că. [Inaudible] Aș putea spune, așa, cred, așa, în ceea ce privește tehnologia și cronologia. >> Da, wow. O mulțime de schimbări, dar se pare că, știi, ai atât de mult mentorat și atât de multă experiență cu tine încât, cred că poți spune că este puțin mai ușor, poate, pentru că da, acesta este un nou… un nou tip de misiune, o nouă formă de explorare, dar — poți lua unele dintre acele lecții din zilele Apollo, poți lua unele dintre acele lecții din — din zilele navetei și, într-un fel, se potrivesc, toate acestea experiență, în această misiune, și apoi este oarecum reconfortant să știi că, ori de câte ori această misiune zboară, vei avea, așa cum ai spus, cei mai buni dintre cei mai buni din acea cameră care monitorizează nava spațială în timp ce merge. Deci cine mai este — este în cameră? Deci aveți un FIDO, FIDO monitorizează vehiculul în sine, ce altceva — ce alte poziții de consolă există pentru EM-1? >> Deci, cred, deci, în — pe lângă FIDO, multe, așa că cred, multe dintre pozițiile consolei sunt la fel de asemănătoare cu naveta, la fel de asemănătoare cu naveta, așa cum avem pe cineva responsabil pentru GNC, Ghid Navigation Control, avem un ofițer cu ghid de recuzită [inaudible], avem băieți termici acolo, așa că mulți — mulți controlori de zbor din navetă ne imită… – același sprijin pe Orion. Avem un ofițer de asistență la aterizare, așa cum v-am spus, avem diferite — avem [inaudible] și FIDO pentru lansare, apoi avem cele de orbită, apoi avem una de intrare , trei poziții diferite, trei discipline diferite. Aveți directorul de zbor care într-un fel coordonează totul cu ei și toți controlorii de zbor raportează directorului de zbor pentru a-i oferi un — un raport despre starea de acolo și el cam sifonează acele informații pentru a direcționa ce se întâmplă acolo. Și, da, avem un tip PA, un tip cu afaceri publice, care este mereu acolo, știi, doar pentru a ne asigura că primim totul. Avem medici acolo, medici și chirurgi care să discute cu astronauții de acolo. Avem un om puternic acolo, așa că, cred, așa că, acestea sunt exact ca — așa cum am spus — așa cum am spus, aș putea continua zile întregi pe pozițiile de acolo [Gary laughing], cred, deci , pe scurt, avem aproape aceeași cantitate de controlori de zbor în zilele navetei, în funcție de poziție, ca și pentru explorare. >> Deci ce zici de EFT-1, testul de zbor de explorare 1 în care ne-am zburat înapoi, este — a fost 2014, corect, 5 decembrie, 2011? Multe dintre acestea sunt aceleași poziții ale consolei pentru EM-1? >> Da, multe dintre ele pentru aceeași poziție în consolă pentru EM-1. Deci, cred, așa cum am spus, testul de zbor de explorare a fost, așa cum ați spus, testul de zbor pentru a vedea cum funcționează lucrurile după navetă, așa că acolo, așa, da, așa că multe poziții sunt aceleași. Câteva mai mult, cred că s-au adăugat câteva și mai multe, nu vă pot spune în mod specific, din câte știu, dar cred că da. Multe dintre ele sunt la fel. >> Bine. Bine. Deci, ce zici de — antrenamentul și simulările? oare Adică, sună riguros, sunt chiar duri? >> Da, sunt foarte duri, așa cum am spus, înainte de a merge la ea, treci printr-o cantitate riguroasă de pregătire pentru că chiar și înainte de aceste simulari de hârtie sau simulările noastre prin care trecem, se aplică același control. acolo versus asta, știi, ai mentorii tăi și lucrezi cu echipa ta acolo, dar dacă mentorul tău sau liderul echipei tale nu simte că ești gata să fii pus în simulare acolo, nu vei fi pus în joc. sim. Desigur, tu — zboară așa cum te antrenezi, zboară așa cum te antrenezi, așa că dacă nu te depui să te antrenezi sau să-ți arăți competența sau excelența acolo, nu vei fi pus pe acel loc să zboare acolo. Deci, luăm aceeași mentalitate față de antrenament. Deci, dacă nu ești pregătit să fii pus într-un sim, ei nu te vor pune în sim acolo. Deci, la acest aspect, este un antrenament riguros, pentru că pune oarecum multă responsabilitate asupra individului, ca mine acolo, pentru a mă asigura că nu numai că cunosc chestiile tehnice, dar că lucrez și la comunicarea mea, asigurați-vă că sunt concis și că — puteți face asta la diferite puncte de vânzare unde, știți, vedeți acești controlori de zbor ISS și mulți dintre noi, uneori, pur și simplu umbrăm controlorii de zbor ISS, cum ar fi, putem doar stai cu tine și ascultă cum vorbești, cum vorbești cu directorii de zbor acolo și doar ridică lucruri mici și pune întrebări, cum ar fi, de ce ai întreba asta? Deci, sunt de acord cu tine. Așadar, antrenamentul și sim-urile sunt foarte riguroase, așa cum am spus, ei încearcă să se asigure că ești în fruntea vârfului înaintea ta — te pun pe locul ăsta pentru sim-uri, pentru că cred că așa a condus la asta. antrenament pentru zbor. >> Da, da, ei bine, știi, omule, pot — Îți aud pasiunea, în timp ce explici asta, și cred că vei fi în camera cu cei mai buni dintre cei mai buni, pentru sigur. Bine, așa că înainte — înainte să-ți dau drumul, aș — vreau să întreb, ce se va schimba între EM1 și EM-2? Știu că cel mai important lucru este că va fi o misiune grosolană, nu? >> Da. >> Da. Deci, pe lângă asta, pe lângă, desigur, pregătirea echipajului, asta adaugă la un cu totul alt nivel de…. >> Complexitate. >> Da, nu un — da, atât de multe cuvinte pe care le-ai putea aplica complexității, dar nu numai asta, un fel de design al vehiculului se schimbă puțin. Parcă acum vom zbura pe EUS, EUS cred, așa că este un vehicul mai înalt. Deci, trebuie să-ți antrenezi mentalitatea asupra structurii tale, cum tu — cum abordezi — cum abordezi zborul, cum abordezi zborul și se adaugă mai multe constrângeri, se adaugă într-adevăr mai multe constrângeri pe care trebuie să le fii. conștient de când zburați acolo. După cum am spus, vreau să — eu — motivul pentru care ezit este pentru că vreau să vorbesc mai multe chestii tehnice, dar, din nou, știu că publicul probabil se va pierde în cuvintele de acolo. Deci, pierdut în cuvintele acolo. Deci, cred, deci doar adăugarea este mai mult risc și mai multe constrângeri pentru vehiculul acolo. Deci, acestea sunt cele două lucruri care se vor schimba major pentru EM-1 — de la EM1 la EM2 de care trebuie să fim conștienți. >> Urmează o mulțime de provocări! Dar mă bucur că ești persoana cu care se va aborda. Mohammed, mulțumesc foarte mult pentru că ai venit și ai explicat ceea ce faci și acele misiuni grozave pe care le așteptăm cu nerăbdare. >> Mulțumesc mult, Gary, mulțumesc că ți-ai făcut timp să mă intervievezi. >> Nicio problemă, omule! [ Sound Effects ] Bine, minunat! Abia aștept EM-1. Mai avem unul de plecat, care este ultimul nostru oaspete. >> Bine, ultima este Macretia [assumed spelling] [inaudible], ea este șeful adjunct al diviziei de servicii de afaceri și sisteme informatice în domeniul uman. Sănătate și performanță. >> Bine, destul de gură — gură [laughing]. Da, bine, haideți să mergem direct la acea discuție, a avut o conversație grozavă despre leadership și despre ea — ea — experiențele ei de acolo și despre cum își traduce aceste abilități, așa că, Alex, duce-ne prin acea ultimă gaură de vierme! [ Sound Effects ] Macretia, multumesc mult pentru… pentru ca ai venit. Aveți o poveste interesantă despre cum vă deplasați și — și transferați aceste abilități dintr-un loc în altul. Deci, de unde ai început aici? >> Mi-am început cariera în urmă cu mulți ani, în anii 90, la mijlocul 90 ale lui. Am început ca controlor de zbor ISS chiar înainte de a zbura pe ISS, așa că am avut privilegiul — la acea vreme, să devin unul dintre primii specialiști în controlul misiunii pentru sistemul meu, pentru sistemele de date. Așa mi-am început cariera aici la NASA. >> Bine! Ce este — ce au fost sistemele de date? Pe ce te-ai concentrat? >> Concentrându-se pe rețelele de computere și pe toate software-urile de la bordul Stației Spațiale Internaționale. Deoarece am construit stația spațială ca un puzzle sau în bucăți, a fost o angajament foarte mare să efectuăm toate upgrade-urile necesare pentru a continua extinderea ISS. >> Pentru că era în continuă schimbare. >> Corect. Deci, pe măsură ce ISS se schimba, la fel s-a schimbat software-ul, la fel s-a schimbat hardware-ul, așa că cu fiecare modul am adus noi rețele și noi computere și am modernizat și extins sistemele de comunicații și date pe măsură ce — pe măsură ce mergeam. Așa că responsabilitatea noastră a fost să ne asigurăm că au avut loc toate upgrade-urile, iar acele upgrade-uri, am modernizat terenul pentru că nu aveam dispozitive mari de stocare la bord — la bord la acel moment, acum este diferit. Așa că a trebuit să orchestram totul de la sol. Deci au fost multe teste la sol, multă integrare cu alte centre, KSC, Marshal, bineînțeles aici în Houston cu contractorii ei. Așa că a fost o oportunitate foarte bună de a lucra cu parteneri internaționali și atât de mulți oameni. Nu mi-aș fi imaginat niciodată că aș fi lucrat cu un număr de oameni și cu diferitele tipuri de oameni cu care am lucrat la începutul carierei mele. Deci, a fost o experiență bună — o experiență bună pentru mine. >> Cu siguranta! Și apoi se pare că, totuși, rolul tău, fiind antrenat ca unul dintre primii controlori de zbor care a analizat sistemele de date, ți-a cam oferit această nouă perspectivă pe care ai putea-o transmite altora. Așadar, cam acolo faci tranziția — ai fost mentorat și antrenament și așa ceva? >> Absolut! Cred că ai lovit cuiul chiar pe cap. Aproape că ești un specialist în zona ta, dar era de așteptat să transferi acele cunoștințe pentru a permite acea consecvență a cunoașterii și, știi, acel grad înalt de competență tehnică altora care vor veni mai târziu. Așa că a trebuit să învăț rapid câteva abilități cheie de leadership. >> [Inaudible] Bine, deci atunci tu — ca acum, antrenezi niște oameni și tu — dezvolți aceste abilități de leadership, presupun oamenii să observe asta, nu? >> Absolut! Am avut niște mentori foarte buni de la început. Aș spune că primul meu șef de ramură pe care l-am avut, a fost un lider uimitor. M-a învățat să fiu atent, nu numai la ceea ce se întâmplă din punct de vedere tehnic, ci și să înțeleg și să dezvolt o anumită înțelegere a culturii și a ceea ce funcționează în organizație, ce nu funcționează în organizație, cine excelează în organizație, așa că el cu adevărat Mi-a dat o perspectivă despre cum să devin mai puternic ca lider și doar m-a ajutat să lucrez împreună. Deci, asta — asta m-a ajutat cu adevărat, ca o piatră de temelie spre unde aveam să continui mai târziu. >> Deci, ați spune că controlul misiunii și controlul zborului au un fel de cultură proprie? >> Chiar da. Este un loc foarte interesant. Apropo, este destul de uimitor și oricine a lucrat vreodată în camera din față în controlul misiunii vă va spune că nu există nimic asemănător. >> Uau. >> Acolo — schema de comunicare este adaptată pentru camera respectivă. Energia din cameră este — este — are propria sa energie, o poți simți atunci când — când intri în cameră, dar este foarte — foarte tehnică și totuși este foarte formală și are o simțiți grija față de el, pentru că sunteți acolo pentru a avea grijă de acel vehicul și, în cele din urmă, pentru a vă asigura că echipajul are succes. >> Da. >> Și această proprietate, în ea este responsabilitatea ta. Și când ești pe acel scaun, dacă se întâmplă ceva care are legătură cu sistemul tău, nu ai de unde să devii. Este responsabilitatea ta, așa că trebuie să ai acea componentă de conducere, de proprietate, pentru a putea sta pe scaun și a lua decizii pentru a ajuta misiunea să reușească. >> Corect, această cultură a responsabilității, dar și colaborarea, pentru că, da, ești responsabil pentru acel sistem, dar ai atât de mulți oameni care te ajută. >> Absolut. Și trebuie să vă bazați pe expertiza tuturor celor din cameră, respectând, desigur, că directorul de zbor este cel mai important factor de decizie. >> Bine. Așadar, care sunt unele dintre acele elemente culturale pe care — pe care le transmiteți și — și — atunci când îi îndrumați pe alții, ce — ce fel de sfaturi și sfaturi le oferiți pentru a-i ajuta să reușească în asta mediu inconjurator? >> Ei bine, cu siguranță, te-ai lovit de unul dintre ele, responsabilitatea este unul dintre cele mai importante lucruri, să fii prezent, să fii precis, să ai o muncă de calitate, să fii la timp și, cu siguranță, dacă nu înțelegi, pune întrebările devreme, astfel încât nu ajungeți la sfârșitul fluxului de antrenament sau la — la cele mai importante părți și nu aveți informațiile sau cunoștințele de care aveți nevoie. Deci, aș spune că responsabilitatea este un lucru și, de asemenea, stabilirea rețelei dvs. Niciunul dintre noi nu poate face asta împreună, este nevoie — singur, este nevoie de muncă în echipă. Acesta este un efort uriaș de echipă și să crezi că poți face asta singur este incorect în acest mediu, așa că, cu siguranță, încurajând oamenii să se bazeze pe echipă, diverși oameni au o expertiză diferită, așa că identifică care sunt aceste expertize și sprijină-te pe acestea. oameni ca să poți deveni mai puternic în acele zone. Deci responsabilitate și — și munca în echipă. De asemenea, competența tehnică. Trebuie să ai un anumit grad de competență tehnică în mediul înconjurător pentru a supraviețui cu adevărat și a fi văzut cu adevărat ca un contribuitor în echipă. Așa că trebuie să te cunoști pe tine însuți, să-ți identifici punctele forte, să identifici ce te motivează, să încerci să înțelegi ce — să încerci să găsești ceva în sistemul tău sau ceva în jurul tău care te interesează cu adevărat, de care ai o pasiune, astfel încât să devii cu adevărat , foarte bun în a face acel singur lucru, astfel încât să poți străluci apoi. Deci acestea sunt doar câteva lucruri pe care le împărtășesc mereu oamenilor. Și apoi un lucru important pe care îl împărtășesc mereu cu ei este să păstrezi liniile de comunicare deschise cu echipa ta și mai ales cu managementul tău. Deseori le spun oamenilor că managerii tăi sunt foarte ocupați, eu sunt foarte ocupat, dar nu strica să intri uneori și să-mi spui ce faci pentru mine. >> Da. Da, genul ăsta de deschidere. Dreapta? Pentru că mediul de echipă se traduce doar prin comunicarea în cadrul organizației, nu doar în cameră. Te simți că transferi aceste abilități și în viața ta personală? Pentru că se pare că sunt foarte transferabile, această idee de comunicare deschisă. >> E amuzant că ai întreba asta, pentru că eu, știi, soțul meu lucra aici și a fost de fapt primul director de zbor afro-american pe care l-am avut vreodată aici la NASA Quad C, [inaudible]. Deci, da, și am lucrat cu el pe consolă, crezi sau nu, ca… un ofițer Odin. Și așa am lucrat cu el pe consolă, dar, știți, deseori avem o conversație că unele dintre principiile și abilitățile de conducere pe care le învățăm aici la NASA, le folosim în viața noastră de zi cu zi. >> Da, da! >> Într-adevăr, și ne creștem copiii, acea responsabilitate, responsabilitate, le vorbesc constant despre a fi un jucător de echipă, a fi responsabil, știi, [laughing] și — și a lua decizii grozave . Vorbesc constant cu fiul meu care este 11-ani despre cât de important este să-l deții și să fii cu adevărat transparent. Deci, absolut, da, asta fac. >> Trebuie să o faci! Acest lucru funcționează în controlul misiunii, trebuie să o faci! [Laughter] Deci asta — se pare că ai luat aceste abilități și, oarecum, tu — le înveți, le dezvolți, știi, acum le aduci în propriile tale vieți . Este — cumva — apoi ai început să te transferi în alte locuri și să aduci aceste abilități în toate părțile diferite ale JSC, nu? Așadar, unde — unde ați mers după — după acest controlor de zbor pentru sistemele de date? >> Am fost condus de echipa de sisteme de date, am devenit un șef de filială în aceeași zonă. Ce a fost interesant la acea misiune de șef de sucursală, am devenit o sucursală — la început am fost controlor de zbor la stație, iar când am devenit șef de sucursală, eram șef de sucursală în sistemele de date și, la acea vreme, noi avea atât componenta de navetă cât și de stație. Așadar, eram foarte familiarizat cu naveta datorită experienței mele în asamblare în construirea Stației Spațiale Internaționale, cu toate acestea, nu am mai condus niciodată o echipă de navetă până acum. Deci asta a fost oarecum o — o provocare pentru mine. Dar aspectele de conducere ale job, am învățat foarte repede, aspectele de conducere ale jobului erau foarte asemănătoare. >> Huh. >> Erau doar câteva lucruri cheie pe care trebuia să le înțeleg despre procese și despre modul în care funcționează lucrurile și despre cultura navetei pentru a mă ajuta cu adevărat să fiu un lider mai bun pentru ei. Dar conducerea oamenilor, cheile pentru conducere, indiferent de echipa pe care o conduceți. >> Iată! Doar iei aceleași abilități de leadership și le aplici la… bine, cum funcționează această cultură? Cum este această echipă? Cum pot să mă introduc în această lume și să-i las pe ei să aibă încredere în mine și să-i îndrume? >> Absolut. >> Bine! Deci, tu, din nou, te ridici, acum ești șef de ramură. >> Am fost șef de sucursală pentru sisteme de date, am fost mutat [chuckling] — noi — știți, ne place să ne reorganizăm aici, la NASA, așa că ne-am reorganizat și, ceea ce am făcut, am văzut că naveta se va încheia în curând, așa că cu câțiva ani înainte de asta, am vrut să fim în fața asta în operațiunile misiunii și să creăm oportunități pentru ca oamenii să facă. , polenizează încrucișat și fac alte lucruri, astfel încât atunci când naveta s-a retras, să aibă abilități diferite. Deci, ceea ce am făcut a fost că am combinat controlul zborului și antrenamentul. Erau două organizații separate, dar le-am pus împreună. Și atunci noua mea organizație a adus antrenori de astronauți și instructori pentru controlul zborului și, împreună cu — cu controlori de zbor. Acum, totul este afacerea operațiunilor de zbor, dar sunt perspective diferite din perspectiva instruirii sau a instruirii, și aveți perspectiva controlului zborului acolo, și aveți navetă și stație. Așadar, am preluat rolul în sistemele de comunicații și date pentru stație. Dar în acel rol, era ISS, toată ISS, dar antrenament în controlul zborului. Și așa am făcut asta, același lucru, folosind unele dintre aceleași abilități, învățând câteva abilități noi pentru a merge împreună, pentru că marea provocare în aceasta este o mulțime de schimbări în loc, iar oamenii erau îngrijorați de pensionarea navetei. Așadar, a trebuit să dezvolt rapid încrederea în echipă și am folosit multă transparență în lucrul cu acea echipă. Am descoperit că doar să spun că ceea ce știam cu adevărat, cu adevărat, a ajutat să mențin echipa solidă și cu celelalte abilități de conducere. Și de acolo, m-am dus la sediu și am făcut o — o misiune temporară într-o zonă de evaluare a programului și asta a fost o oportunitate uimitoare. Am avut șansa de a lucra cu unii dintre liderii la nivel înalt, AA, am participat la APMC, am luat notițe pentru APMC la nivel de agenție și mi-a oferit într-adevăr o perspectivă a ce canale de la JSC și alte — altele centre până la sediu. Deci, deși asta a fost oarecum o, eu o spun că am fost o misiune de secretar glorificată. M-a expus cu adevărat la chestiunile care s-au discutat, comportamentele liderilor de top, ale agenției, marile preocupări la care se lucra și am avut privilegiul de a fi acolo când se discuta despre constelație și se luau decizii. >> Înțeleg. >> Deci, am văzut multe. Am auzit multe. Am invatat multe. >> Bine! >> În acea experiență, apoi m-am întors aici la centru, după un an în care am făcut asta, și am acceptat o misiune de rotație în OCFO și am fost șef adjunct de divizie pentru biroul central de buget, așa că am învățat mai multe despre bugete și despre modul în care banii ajung în acest centru și am lucrat cu — cu acea echipă pentru a ajuta la rezolvarea unor — lucruri care se întâmplau în echipă, ajuta la îmbunătățirea unor procese, așa că am fost foarte mândru de sprijinul meu că am furnizate zonei respective. Și când — după ce acea misiune s-a terminat, MOD, la acea vreme, care acum este FOD, mi-a oferit o misiune să trec la sistemul de energie electrică, am fost acolo timp de trei ani, apoi m-am mutat la sistemele de mediu pentru a ajut cu unele provocări de conducere care au existat și eu doar [laughing] — pare că doar — mă mișc, dar… >> Au vrut să te muți ca să poți repara aceasta! >> Am petrecut patru ani în sistemele de mediu, iar când lucrurile au început să pară că merg bine, cred că am început să mă plictisesc puțin. Și așa, simt că am nevoie de o altă provocare. >> Da, remediați, mergeți mai departe. >> Și așa am mers mai departe, am luat un — am aplicat și am fost selectat la șeful adjunct al diviziei de afaceri și sisteme informatice de aici, în Sănătate umană și performanță. >> Bine, și acesta este rolul tău actual chiar acum? >> Acesta este rolul meu actual. >> Și este nou-nouț pentru călătorie! Wow, ce călătorie! Se pare că — așa sună, se pare că ai mers la — ai mers într-o zonă, ai dezvoltat într-un fel acest sistem de conducere și iată cum funcționează lucrurile și apoi l-ai cam făcut să funcționeze eficient și apoi ai trecut mai departe si ai reparat o alta zona. Așa că acele — așa cum ați spus, cred că cea mai mare concluzie aici sunt acelea — acele abilități de conducere sunt transferabile. Sunt extrem de transferabile. >> Cred că se transferă în orice industrie, chiar este propria ei competență. Am auzit că am avut un șef de direcție în urmă cu mulți ani, numele lui era Allen [assumed spelling] [inaudible] și s-a prezentat ca expert în conducere. Nu am auzit niciodată așa ceva până acum și asta m-a sunat și ne-a insuflat cu adevărat că, deși tehnica este importantă și este, și trebuie să fim cu toții, știi, competenți din punct de vedere tehnic, conducerea este de asemenea importantă și conducerea unei afaceri și a fi lider într-o organizație. Este la fel de important ca și tehnica ta. >> Uau, bine. Așa că, înainte de a te lăsa să pleci, vreau să-ți aleg creierul pentru un mare sfat de conducere pe care l-ai luat cu tine din loc în loc. Care este una dintre, poate o strategie sau doar o abordare, care face ca tehnica ta de leadership să aibă succes? >> Bine, cred că transparența este importantă. Adesea comunicativ — nu prea am o agendă. Deci, nu există o agendă ascunsă. Dar acolo — dacă sunt lucruri, dacă sunt elefanți în cameră, dacă sunt lucruri pe care trebuie să le corectăm și — și am dovedit, voi fi foarte sincer cu echipa despre, știi, despre lucruri despre care noi trebuie să — să se îmbunătățească, într-un mod transparent. Deci, construirea acestei încrederi cu echipa ta, a fi foarte transparent, este foarte important. Cred că modul în care începi cu echipa este foarte, foarte important. Și una dintre siglele mele este, știi, împreună, toată lumea realizează mai mult, și asta e echipa. >> Da. Și aveți nevoie de încredere pentru a avea o echipă de succes. Fantastic! Macretia, iti multumesc mult pentru ca ai venit si ti-ai spus povestea si mi-ai dat cateva sfaturi grozave de leadership. Uimitor. O poveste atât de grozavă și… și o carieră uimitoare. Mulțumesc că ai venit. >> Mulțumesc! [ Sound Effects ] >> Bine, Kai, mulțumesc foarte mult pentru că ai venit astăzi pe podcast și m-ai ajutat să pun asta cap la cap, să prezinți oaspeții noștri. Este un fel de cool pentru că este — este un format nou-nouț. Vedem o combinație a tuturor acestor zone diferite și vă oferă acest instantaneu frumos a tot ceea ce se întâmplă în centru. Deci, știi, toate aceste lucruri se întâmplă deodată. Așa că, mulțumesc, din nou, pentru că m-ai ajutat să pun asta cap la cap! >> Mulțumesc! Și a fost o experiență uimitoare și sperăm că toată lumea a învățat ceva astăzi. >> Cu siguranta. Hei, mulțumesc că ai rămas! Așa că, mulțumesc, din nou, lui Kai pentru că a ajutat la reunirea acestui episod special pentru Luna istoriei afro-americane. Sărbătoare grozavă și mă bucur că avem aici în centru grupuri de resurse pentru angajați pentru a ne ajuta să sărbătorim asta. Deci, dacă doriți să aflați mai multe despre ceea ce se întâmplă aici, la centru, acesta este nasa.gov/johnson, puteți vedea toate evenimentele noastre diferite pe care le avem aici la centru, altfel, ne puteți urmări pe rețelele sociale. În mod obișnuit, NASA Johnson Space Center are conturi pe Facebook, Twitter și Instagram. Facebook este, NASA Johnson Space Center, Twitter, este @NASA_Johnson, iar Instagram este @nasajohnson. Puteți folosi hashtag-ul, întrebați NASA, pe oricare dintre acele platforme pentru a trimite o idee pentru spectacol și ne vom asigura fie că facem un episod întreg din el sau poate vom răspunde la un episod viitor din Houston. , Avem un podcast, asigurați-vă că menționați că este pentru emisiune. Deci, creditele pentru astăzi, acest podcast a fost înregistrat în ianuarie 72, 2019. Mulțumim lui Alex Perryman, Kelly Humphries și Kai Harris pentru că ne-au ajutat să pună totul împreună! Și mulțumim din nou tuturor invitaților noștri pentru că au venit în emisiune, Antya Chambers, Gavin Guy, Mohammed Sibu și Macretia [inaudible]. Ne vedem săptămâna viitoare! 2011-02-16T00: 00: 00Z

Leave a Comment

Your email address will not be published.

error: Content is protected !!