HWHAP Ep218 Ochi spre Pământ

la o lentilă 30 milimetrică. Deci, în ambele cazuri, din cauza faptului că Stația Spațială Internațională se află la aproximativ 250 mile deasupra suprafeței Pământului, nu veți ajunge, nu vei putea să faci o fotografie a casei tale. Stii ce spun? Este, dar 30 sau 50 schimbă câmpul de vedere. Dacă sunteți, dacă sunteți familiarizat cu fotografia, dacă ați făcut fotografii, știți că cu cât este mai mic numărul lentilelor milimetrice — deci 50 lentila milimetrică — are o vedere mai largă decât lentila 30 milimetrică. 30 tinde să, dacă ar fi să faceți fotografii una lângă alta, 300 ar părea a fi de o suprafață mai mică, după câmpul vizual. Și s-ar putea să nu — cred că nu vrei să intri în asta deloc pe podcastul tău, pentru că îl cam măcelesc și e cam în buruieni. Concluzia este totuși la jumătatea săptămânii misiunii, un astronaut intră și schimbă lentila. Gazda: Foarte tare. Da. Și, iar buruienile sunt grozave. Ne plac detaliile aici și asta e sigur. Deci, ați vorbit despre modul în care profesorii și școlile pot accesa programul EarthKAM. Ai menționat, ai menționat un portal EarthKAM. Puteți vorbi despre cum funcționează? Cum, dacă un profesor este interesat să lucreze cu programul dvs. și decide să depună o înregistrare și să fie aprobat, cum lucrează cu EarthKAM pentru a executa o parte din acestea? Kay Taylor: Corect. Așa că, odată ce un profesor s-a înscris pentru program, pe măsură ce ne apropiem de săptămânile de misiune, trimitem comunicări pentru a-i anunța, pentru a-l anunța pe profesor când am postat orbitele. Pentru că, pe măsură ce ajungem, pe măsură ce ne apropiem de săptămâna misiunii, putem proiecta cu exactitate unde va trece Stația Spațială Internațională deasupra Pământului. Așa că acum este timpul ca studenții să se uite la acele orbite și să-și aleagă țintele. Când selectează ținta pe care ar dori să o fotografieze, programul EarthKAM trimite profesorului o listă de cuvinte de cod și este o secvență aleatorie de litere și numere, pe care apoi elevii intră în portal și introdu acel cuvânt cod și apoi de asemenea, le permite să introducă latitudinea și longitudinea pe care doresc să le vizeze. Și de acolo, atunci când apăsează trimitere, în diferite momente ale zilei în timpul săptămânii misiunii, acele fișiere sunt încărcate pe Stația Spațială Internațională, iar laptopul parcurge acele solicitări și captează acele imagini, care sunt apoi trimise înapoi pe Pământ și sunt curățate și apoi sunt trimise către portalul nostru EarthKAM unde le stocăm. Gazda: OK. Si da , și ați menționat deja că multe dintre acestea pot fi căutate, deci și există deja un depozit mare de imagini, având în vedere cantitatea de participare, nu? Ai vorbit despre, ai vorbit despre toate școlile, ai spus fiecare stat și cred că ai spus că 60 țări este numărul pe care l-ai spus. Mă întreb dacă aveți o idee, bazată pe istoria voastră cu US Space and Rocket Center, și cu Pământul, cu acest proiect EarthKAM, cum ați văzut programul crescând și extinzându-se și ajunge la noi audiențe. Ce ați văzut tocmai în timpul mandatului dvs. la US Space and Rocket Center? Kay Taylor: Știi, este interesant să ne uităm la datele pe care le avem de la, de la misiuni, de la, de la școli din întreaga țară și școli din întreaga lume. Există anumite state în care întotdeauna, știm doar că vom avea o participare bună din acele state. Și nu este surprinzător, ați putea numi unele dintre aceste stări „stări spațiale”. Texas și Florida, California: mare participare. Apoi vezi alte state la care poate nu te-ai gândi să participi la un număr puternic. Același lucru este valabil și cu partenerii noștri internaționali. Există unii parteneri care au fost participanți de lungă durată cu Sally Ride EarthKAM. Într-adevăr, există unele școli care au participat de mult timp la program. Avem o participare extraordinară din țări precum India, Polonia — Polonia a participat la acest program timp de două decenii. Deci, cred că ceea ce ne străduim să facem este să creștem vizibilitatea educațională a programului și utilitatea educațională a programului. Și unul dintre lucrurile care, cred că a fost o dezvoltare frumoasă, a fost că am reușit să oferim mai mulți studenți și mai multe clase de cuvinte cod suplimentare și i-am încurajat pe profesori, dacă ți-am trimis suficient cod. cuvinte pentru ca fiecare dintre elevii dvs. să trimită o imagine, trimiteți-ne o altă solicitare pentru a vă putea oferi mai multe cuvinte de cod. Și am extins numărul de solicitări de imagini și numărul de imagini pe care le capturăm, pentru că, știți, trebuie să vă dați seama că programul este oarecum limitat pentru că sunt doar atâtea secunde în săptămâna misiunii. Și când camera funcționează la viteza maximă, poate face o imagine la o distanță de aproximativ 1 până la 2 secunde. Deci, știi, nu poți spune bine, vom găzdui 300 milioane de imagini pe parcursul săptămânii, pentru că, literalmente, camera poate funcționa la fel de repede deoarece camera poate funcționa și se poate recupera. Deci, ceea ce am fost, ceea ce ne-am concentrat este să încercăm să ajungem la un public mai larg — așa cum am menționat, a fost început inițial ca un program de școală gimnazială — încercăm să arătăm utilitate pentru acel profesor. Încercăm să arătăm, încercăm să demonstrăm modalități prin care un profesor de clasa întâi sau un profesor de liceu poate găsi valoare în utilizarea științei la bordul ISS. Prin urmare, în timp ce căutăm să extindem acoperirea, căutăm și să extindem accesibilitatea. Gazda: Foarte bine. Și deci, pornind de la asta, știi, mă întreb ce fel de sprijin are proiectul EarthKAM? Știu că NASA este una dintre agențiile care susțin Sally Ride EarthKAM și acesta este un motiv foarte mare pentru care discutăm asta astăzi este pentru că vorbim despre eforturile generale ale NASA de a, pentru știința Pământului și proiecte bazate pe Pământ și acesta este unul mare din cauza propriei sale acoperiri unice. Dar mă întreb cine mai este capabil să susțină Sally Ride EarthKAM și sprijinul pe care îl primiți? Kay Taylor: Acesta este un program de informare al NASA și noi gestionăm programul. După cum am menționat, avem, avem parteneri de subcontractare la Universitatea din Alabama Huntsville și Teledyne Brown Engineering. Și apoi ne coordonăm și lucrăm cu toții cu partenerii noștri de la NASA Marshall și NASA Johnson [Space Center] pentru a realiza acest lucru, acest efort de sensibilizare uimitor care are o asemenea acoperire globală și este doar, este doar o modalitate de a pune educație. în prim-plan și arătând importanța participării și cooperării internaționale în spațiu. Gazda: Minunat. Acum mă întreb, tu, te întorci la școli pentru o secundă. Am vorbit mult despre cum funcționează echipamentul și cum se implică școlile. Dar mă întreb dacă, știi, în anii tăi în care ai susținut Sally Ride EarthKAM, dacă ai auzit o anecdotă de la unii profesori despre felul în care acest lucru i-a afectat pe elevi sau diferiți profesori lecțiile despre modul în care abordează subiecte unice precum spațiul și coordonatele și geografia sau Știința pământului, nori, oricare ar fi ea, mă întreb dacă aveți câteva anecdote care v-au fost transmise, despre cum acest program ajunge și influențează copiii și profesorii? Kay Taylor: Sigur. Eu, am avut studenți, scuzați-mă, am avut profesori care mi-au spus că elevii și-au folosit fotografia EarthKAM pentru a arăta că nu există granițe vizibile în spațiu, ceea ce este un gând destul de profund. Am avut, am avut profesori să descrie modul în care elevii lor au fost dornici să se uite la imagini pentru a încerca și, din nou, să determine ce efect au oamenii asupra Pământului, încercând să potrivească cât mai bine cu o imagine pe care o au” am luat cu aceeași zonă luată la un moment dat în trecut. I-am pus pe profesori să discute despre modul în care elevii folosesc, folosesc programul, pentru a demonstra fenomene în timp real: am avut câteva fotografii fantastice cu uragane, vulcani, zone inundabile. Elevii folosesc programul pentru a obține o perspectivă mai bună asupra Pământului lor în timp foarte real. Ei își direcționau fotografiile bazate pe ceva despre care citiseră sau despre care auziseră în știri. Știu un profesor care a avut un obiectiv în sala de clasă să încerce să captureze stadioane de fotbal din Europa. Adică, știi, deci subiectele, subiectele pot varia. Am pus un profesor să descrie cum a folosit EarthKAM ca o modalitate prin care elevii săi să documenteze viața în Cuba. Și asta a fost pentru o clasă de civ[ilization] la nivel de liceu. Așadar, îmi place să aud cum au descoperit profesorii să folosească programul, deoarece profesorii sunt adevărații inovatori. Dar, și ori de câte ori văd ceva care este cu adevărat transdisciplinar, îmi place. Și apoi, după cum am menționat, este o modalitate grozavă de a studia norii. Realizator: Da, asta este, este absolut fascinant doar pentru că știi, crezi că ai studenți să fotografieze Pământul; Bine, minunat. Dar ce fac ei cu el? Și se pare că creativitatea de aici este nelimitată. Mă întreb ce ai învățat, știi, de când ai început prima dată, cum s-a extins mintea ta, doar pe baza unora dintre contribuții și pe baza unora dintre eventualele feedback-uri pe care le-ai primit, care pot fi implementate în program. redirecţiona. Kay Taylor: Ei bine, cred, cred că ceea ce am învățat este că Australia pur și simplu nu face o fotografie proastă, știi? Doar că Australia este la fel ca cel mai fotogenic continent pe care îl avem. Am invatat aceasta. Albastrul, albastrul apei, portocaliile, rosiile, verzile, griii din masa uscata in sine; doar că dacă, dacă Pământul ar avea un supermodel, probabil va fi Australia. Cred, cred că pentru mine, îmi place să privesc, pe aceste imagini statice, mișcarea Pământului. Și prin asta vreau să spun, imagini cu nori, imagini cu apă, imagini cu nisip, imagini cu linii de coastă, toate acestea care sunt surprinse în acea fracțiune de secundă, vedeți, vedeți acest Pământ dinamic și dinamic în mișcare. Și există doar, știi, există doar, ca să folosesc expresia, există o atmosferă despre asta, există. Este ca această vibrație despre asta. Cred că a fost foarte distractiv. Dar din nou, mă întorc complet la profesori ca inovatori, pentru că ei găsesc modalități de a aduce istoria artei, politica, știi, sociologia, geologia, geografia; ei sunt cei care impulsionează cu adevărat programul. Căutăm doar să le oferim un program la care să poată reveni iar și iar. Realizator: Și de aici vreau să opresc, Kay, te întreabă, știi, ai menționat creșterea programului. Există de câțiva ani, dar acum sunteți peste tot în Statele Unite și în întreaga lume. Și ați menționat că încercați să ajungeți la public dincolo de gimnaziu, ați vorbit mai devreme de gimnaziu și chiar sunt niște aplicații de liceu care ar putea fi folosite pentru ceva, ceva unic ca o oră de civică, nu? Dar mă întreb ce vă entuziasmează să vă gândiți la potențialul programului și la continuarea și utilizarea continuă a acestei camere și a acestor vederi care vin de la Stația Spațială Internațională în anii următori? Kay Taylor: Ei bine, cu siguranță. Vom fi, vom trece la un model mai nou de cameră Nikon și, odată cu asta, vom avea o bogăție sporită în imagini. Datorită, din cauza opticii sporite și îmbunătățite, s-ar putea să putem promova mai bine o experiență de fotografie de noapte, deoarece în prezent, deoarece este doar o cameră standard încărcată într-una dintre ferestrele orientate spre Pământ, nu puteți fotografia. în, în perioade de întuneric ca, pe măsură ce stația spațială zboară deasupra. Soarele trebuie să se reflecte pe Pământ pentru ca tu să captezi imaginea. Odată cu acest nou Nikon pe care l-am instalat, s-ar putea să reușim să facem acest lucru și să captăm ceva tehnologie pe timp de noapte, cu ajutorul luminii nocturne, vă dați seama că viteza obturatorului este încetinită pentru a capta lumina, iar Stația Spațială Internațională este transportând cu camion pe la 17,000 mile pe oră. Deci e greu. Dar așteptăm cu nerăbdare să-l testăm și să vedem dacă putem surprinde imagini pe timp de noapte ale Pământului, care ar fi o modalitate grozavă de a studia, în primul rând, frumusețea luminilor de noapte, dar ți-ar permite și să vorbim despre întuneric. cer, poluare luminoasă, ți-ar permite să evidențiezi amprentele umane pe timp de noapte pe Pământ. Deci, știi, abilitatea de a captura fotografii nocturne pe Pământ ar fi grozavă. Dar, de asemenea, tocmai când luăm camera mai nouă la bord, facem upgrade la fișierele camerei, așa că ar trebui să avem o performanță mai bună a programului, putând folosi optica îmbunătățită imagini mai clare, cu rezoluție mai mare. Că, în același timp, după cum știți, dacă creșteți dimensiunea fișierelor, creșteți nevoile de date, așa că va trebui să încercăm să găsim un echilibru fin între lucrul camerei în tandem cu un laptop și captarea fișierelor de imagine mai mari. Dar avem, avem aproximativ 20 ani de date. Și puteți vedea în timp, cu upgrade-uri ale software-ului și upgrade-uri ale camerei, puteți vedea imagini mai bune. Cred că atunci când vom putea aduce această nouă cameră online, care ar trebui să fie anul acesta calendaristic, cred că imaginile se vor îmbunătăți doar prin program. Realizator: Este super incitant, Kay. Și cred că acesta este un loc perfect pentru a opri, cu anticiparea unei tehnologii grozave care va veni. Deci, Kay, vreau să-ți mulțumesc foarte mult pentru participarea ta la podcast de astăzi. Cu siguranță, am învățat multe despre acest program și despre multe modalități unice în care pot fi folosite doar imaginile de la Stația Spațială Internațională și este super-incitant să vezi cum ajunge la studenți și profesori și îi implică pe oameni. și răspândirea conștientizării a ceea ce facem pe stația spațială. Deci, Kay mulțumește din nou pentru că ai venit pe acest podcast și ai împărtășit ceea ce faci. Kay Taylor: Eu… apreciez foarte mult că m-ai adresat. Sunt atât de bucuros să fac parte din acest podcast incredibil. Și aș spune, pentru ultimul meu cuvânt, pentru oricine ar fi interesat să se alăture următoarei noastre misiuni, este earthkam.org. Poți, poți lucra cu noi. După cum am menționat, vom face upgrade la optica, vom face upgrade fișierele camerei și vom face în anul următor să facem upgrade site-ul web, sperăm. oferi o experiență mai curată. Așadar, vino alături de noi și alătură-te nouă de patru până la cinci ori pe an și fă o poză din spațiu. Gazdă: [Laughter] Bine, mulțumesc mult, Kay. Sa ai unul bun. Kay Taylor: Mulțumesc. Gazdă: Hei, mulțumesc că ai rămas! Sper că ai învățat ceva astăzi cu dr. Kay Taylor. Știu că am făcut-o. Nu știam prea multe despre programul Sally Ride EarthKAM, dar acum știu. Este unul dintre numeroasele experimente sau programe educaționale ale NASA pe care le avem la bordul Stației Spațiale Internaționale. Verifică-le pe toate pe NASA.gov/ISS. Dacă vă plac podcasturile, suntem doar unul dintre mulți de la NASA. Le puteți verifica pe toate pe NASA.gov/podcasts. Avem acolo colecția noastră completă de episoade, precum și transcrieri pentru toate episoadele respective. Dacă vrei totuși să vorbim cu noi, suntem pe paginile Johnson Space Center de pe Facebook, Twitter și Instagram. Utilizați pur și simplu hashtag-ul #AskNASA pe platforma dvs. preferată pentru a trimite o idee pentru spectacol și asigurați-vă că menționați că pentru noi, la Houston, avem un podcast. Acest episod a fost înregistrat în august 30, 2021. Mulțumim din nou lui Alex Perryman, Pat Ryan, Norah Moran, Belinda Pulido, Rachel Barry și Erin Anthony. Și, bineînțeles, mulțumesc din nou lui Kay Taylor pentru că și-a acordat timpul de a veni în emisiune. Da-ne un rating și feedback pe orice platformă pe care ne ascultați și spuneți-ne ce părere aveți despre podcastul nostru. Ne vom întoarce săptămâna viitoare. 2021-10-22T: 00: 10 Z

Leave a Comment

Your email address will not be published.

error: Content is protected !!